JonteFire2 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 asså jag undrar bara om ni kan ge exempel på pra nerladdningsprogram som man kan ladda hem dataspel och sånt ! jag vet inte vilken konsoll eller viket grejs jag skulle gå in ock skriva detta på så jag antar att jag fick skriva det här!! men snälla kan nån ge exempel på laddningsbara program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 asså jag undrar bara om ni kan ge exempel på pra nerladdningsprogram som man kan ladda hem dataspel och sånt ! jag vet inte vilken konsoll eller viket grejs jag skulle gå in ock skriva detta på så jag antar att jag fick skriva det här!! men snälla kan nån ge exempel på laddningsbara program Nedladdning = Olagligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 OCH"!!!??? alla gör det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 OCH"!!!??? alla gör det ! Alla kanske gör det, men jag tänker inte hjälpa dig att bryta mot lagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Börjar på Bit, mer säger jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Man får inte snacka om olagliga saker här, så ditt OCH!!?? Kan slänga sig i väggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg