Gäst Hulk746 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Flytta detta till gta forumet!!!! Hur ska man göra det där sista där man måste köra i San Fierro? Man har ju bara 2 minuter på sig. Och jag vill inte använda fusk heller. Vilken väg ska jag ta? Redigerat 17 Februari 2007 av Hulk746 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 du ska åka direkt till höger sen vänster, förbi cj:s garage å fortsätta så långt det går. när man kmr ut på motorvägen tar du höger, vänster, höger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Flytta detta till gta forumet!!!! Hur ska man göra det där sista där man måste köra i San Fierro? Man har ju bara 2 minuter på sig. Och jag vill inte använda fusk heller. Vilken väg ska jag ta? Närmsta vägen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag vet , det är as segt .. Men jag tog in inga bilar sen är det bara att köra på med snabare bilar.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) den vägen jag beskrev är den som går fortast då det i princip bara är rakt fram, kan rita om du vill :P kmr inte riktigt ihåg varifrån man kmr men du skall följa den röda vägen å samma väg tillbaka, se till att du inte stannar när du vänder bara. Redigerat 18 Februari 2007 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 den vägen jag beskrev är den som går fortast då det i princip bara är rakt fram, kan rita om du vill :P kmr inte riktigt ihåg varifrån man kmr men du skall följa den röda vägen å samma väg tillbaka, se till att du inte stannar när du vänder bara. Jag brukar ta hamnvägen tillbaka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 ja me det går ju mycket fortare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 inte för mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg