XX2 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Vilken är eran favo låt. Min är Jock Jams - Let's Get Ready To Rumble lite gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Metallica - Welcome Home (Sanitarium) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Just nu: Papa Roach - Scars Varierar från då och då beror på hur jag känner ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 System of a down:The prison song Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Jag byter ofta favorit så jag är inte riktigt säker :P Men just nu är det nog Pimp! Code - Like A Rocket (Radio Mix) väldigt bra låt av Rob Mayth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Två riktigt bra låtar tycker jag är: Pink Floyds "Wish You Were Here" och AC/DC:s "Let There Be Rock", självklart med Bon bakom micken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Opeth - The Grand Conjuration Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Om vi bara ska säga "låt",så får det bli Theme Of Laura från Silent Hill 2. Den är så vacker.Så in i h*lvete vacker. Om vi bara säger "riktiga" låtar så är det nog Forever Young med Alphaville. Gammal,men så j*vla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 the offspring-nothing from something :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Tiamat - Gaia Katatonia - Saw You Drown Theatre of Tragedy - Hollow Hearted, Heart Departed Dir en grey - The Final http://www.youtube.com/watch?v=bZsyWFCAWfE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Min absoluta favorit genom Tiderna är: Clint Eastwood med Gorillaz. Men jag har många andra låtar som jag gillar oxså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Celindion - My heart will go on är en j*vla fin låt. Men favorit låten just nu är nog ... Iron maiden - The Legacy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.