Gäst OneDream Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 det programmet var första programmet. Men det är ju inte christian luuk som hittar på alla dåliga skämt en viss del svt också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Den jag hoppa spå mest ikväll är Andreas Johnsson, eftersom att han spöade skiten ur alla förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Har hört alla, om jag ska säga vem som är bäst så får det bli magnus uggla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 hoppas Andreas Jonsson går till final! Från dom andra deltävlingarna tycker ja att The ark, Måns zelmerlöv, sonja Alden, Elin Lanto och Sebastian var bäst... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Kristian Luuk är helt :wacko: Sebastian och Måns förtjänade en plats i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Den jag hoppa spå mest ikväll är Andreas Johnsson, eftersom att han spöade skiten ur alla förra året han äcklar mej.. :/ han sjöng inte bra nu heller.. han dög iaf förra året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Jag såg melodifestivalen igår, och min uppfattning var samma som alla helger innan. Kristian Luuk - Sveriges sämsta komiker. Han försöker vara rolig, så han levererar stela och torra skämt, som man inte vet om man ska skratta eller gråta till. Låtvalet är så dåligt, så att man tycker att medlodifestivalen för barn är bättre. Hur f*n ska en italiensk låt kunna vinna i svenska? Den har inte ens något här att göra! Det som var bra var Andreas Johnson, som levererade en av få bra låtar detta året. Som alla helger innan har det varit en bra låt per tävling, Andreas Johnsons bäst totalt. Ska vi ha någon som helst chans i europa efter detta fiaskot, tycker jag vi sätter Andreas Johnson på flyget till Helsingfors så fort som möjligt! Redigerat 25 Februari 2007 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 nej! nanne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Ja, det var iallafall EN bra låt i år iallafall... (Andreas Johnsson). Annars har The Ark kanske en chans. Låten sög som f*n men de är ganska stora utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Bra Låtar:: Andreas Johnson The Ark Sebastian Måns nej! nanne! Va Vill Du?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Har bara sett de 2 senaste tävlingarna, tyckte att Andreas Johnson var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 snälla.. nanne är sisådär.. och ändå hon är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.