Avregistrerad Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Var det bara jag som skrattade till "After Darks" låt "Åh, när ni" ? Lät som något annat ord :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Var det bara jag som skrattade till "After Darks" låt "Åh, när ni" ? Lät som något annat ord :) Det var ju faktiskt äkta Schlager. :lol: Tråkigt nog hade den inte funkat i Eurovision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Var det bara jag som skrattade till "After Darks" låt "Åh, när ni" ? Lät som något annat ord :) Onani menar du ? Ja det var kul... Magnus Uggla för vinsten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 haha ...jag tyckte after darks låt va helt solklar...låten va så roligt gjord :D "Martin siktar på kaklet men träffar taket, Tina pillar på knappen till värmeugnen, inga vispar behövs fingret gör susen onani tar saken i egna händer onani gör som dom på teve gör :) hahahahaha fett kuul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Hoppas Andreas vinner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Snart börjar andra chansen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Enda låten som har varit bra är "onani" :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 haha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Detta programmet suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 ja tycker det också. men jag kollar på det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 är inte melodi festivalen slut? ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 inte än, men snart, det är bara finalerna kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.