Gäst Hulk746 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Skriv "zommar" istället. Men uttala det som "sommar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vad f*n gör det om massa andra företag använder sommar i sin grej. Typ elgigantens stora årstdien mellan vår och höst rean. Ja vad lockande det låt då. Man orkar f*n inte ens läsa hela alltet ju. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag ska köpa ordet "Haha". Alltså, skrattet. Sedan ska alla som skrattar få böta! >:) Muhahhaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 jag ska köpa namnet: admin :) haha nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Tror ni nån komemr bry sig , eller kommer man faktsikt behöva böta ?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 idiotiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Man kan ju inte bara börja köpa helt vanliga ord, alltså det funkar ju inte i praktiken att göra så här. Snart köper väl något företag orden; välkommen, hej, grattis, gratis etc. Detta är ju rätt så sjukt måste jag erkänna. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 visste inte ens att man kunde göra så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Det sjukaste jag har hört. Hade jag gjort nån film med titeln "sommar" i och dem hade sagt att jag var tvungen att byta och fått böter hade jag slagit till varenda en av dem. Dem är helt sjuka i huvudet när dem gör så här. Hoppas att folk inte accepterar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag tror att vi blir väldigt tysta om detta fortsätter. Jag menar om alla ska ta patent på varenda ord som finns. Men då får vi hitta på nya ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Det gäller bara i kommersiella syften ju!!! -.- Likadant som att Microsoft har patent på varumärket Microsoft. Men man får fortfarande skriva eller säga det ju -.- EDIT: Det står t.o.m. i artikeln ser jag nu... Är alla här helt dumma i huvudet -.- Redigerat 22 Februari 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Det gäller bara i kommersiella syften ju!!! -.- Likadant som att Microsoft har patent på varumärket Microsoft. Men man får fortfarande skriva eller säga det ju -.- EDIT: Det står t.o.m. i artikeln ser jag nu... Är alla här helt dumma i huvudet -.- jag läste det, och jag sa rätt man får inte göra sidor och så av ordet och det va det jag skrev. nämligen att fuska ska byta namn till sommar.fuska.se (bara ett skämt.) man kan ju säga sommar, sommar, sommar, sommar :S utan att få böter men om man gör ett företag med ordet sommar så kan man få böter. Redigerat 22 Februari 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.