lundquist Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 imorgon ska jag träffa tjejen jag tycker om :), och jag vill självklart att de ska gå bra. Så vad ska jag göra om de blir en pinsam tystnad eller något sådant ? vad kan man säga ? tacksam för svar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 imorgon ska jag träffa tjejen jag tycker om :), och jag vill självklart att de ska gå bra. Så vad ska jag göra om de blir en pinsam tystnad eller något sådant ? vad kan man säga ? tacksam för svar, Ge komplimanger. Försök liksom med saker som: "Jag trodde månen var det vackraste jag sett, men så såg jag dig" Typ sånna saker... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Mén då blir det ju ännu mer pinsamt om man säger nåt sånt där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Mén då blir det ju ännu mer pinsamt om man säger nåt sånt där.... Kanske. Men ge någon komplimang, försök fråga henne om saker du inte vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Tvinga inte fram det. Låt det flyta fram istället. Har du problem att kommunicera med folk så går det åt h*lvete, men inte så går det väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Var bara dej själv så går de finfint. Skit i alla raggningsrepliker, de går åt h*lvete när man väl säger dem xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Jag håller med! Var dig själv så går allt galant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Som Zwailon sa. Det brukar gå bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 ingen ide att tipps honnom, han skulle träffa henne den 21 february Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Hur gick det?! nån som vet? 0.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.