Mezox Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vet ni någon bra svensk sida för att lära sig asp från grunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Tyvärr inte. Sysslar bara med PHP själv. Men du skulle kunna titta på http://www.aspsidan.se/default.asp De låter i vilket fall som om de har något att erbjuda =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) Jag håller på med en. Men inte så mycket av den som ligger uppe tyvärr, men kan fixa den så långt som jag har hunnit om du vill (det är iaf betydligt mer än det som ligger uppe på min nuvarande hemsida). På svenska, helt gratis och allt sånnt. Skicka ett pm så kan jag säkert slänga upp den på en baksida av internet nånstans även om den egentligen ska komma upp första om några veckor. Redigerat 21 Februari 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.