Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Har ni spelat det nån gång. Det har jag och jag gillade inte det särskilt mycket. Jag fattade ingenting om vars jag skulle. Det var så rörigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Man Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 va för sk#t säger du, kommer här påstår att Morrowind är dåligt Ush!!! Du kan kolla i anteknings boken om du inte fattar något, kära nån. :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 va för sk#t säger du, kommer här påstår att Morrowind är dåligt Ush!!! Du kan kolla i anteknings boken om du inte fattar något, kära nån. :new_cussing: Jaså, det står vart man ska i anteckningsboken... synd att den inte var i fodralet då jag lånade det. Och jag snackar inte skit om det, det var bara jag som inte tyckte om det, men det lär väl vara ganska roligt om jag fattade nåt... :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Man Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 För det första så om man säger att Morrowind är dåligt, snackar man SK#T. Och för det andra så menar jag inte INSTRUKTIONS BOKEN som finns i fodralet, men ANTEKNINGS BOKEN i spelet om du har det till Xbox tryck då bara på den lilla vita knappen om du är smart nog att lista ut var den sitter, herregud!!!! det är så att man vill börja gråta. ___________________________________ Xbox Rules the World!!!!!!! :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Det är ju bäst!!! :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag håller med Secred. Jag tycker också att Morrowind är lite rörigt, men om man spelar det en längre stund och kommer in i det så tror jag att det kan bli riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag håller med Secred. Jag tycker också att Morrowind är lite rörigt, men om man spelar det en längre stund och kommer in i det så tror jag att det kan bli riktigt bra. Ja, jag håller med dig också. Jag har aldrig sagt att Morrowind är dåligt och jag har inte skrivit det heller. Jag tycker bara att Morrowind är lite rörigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Morrowind är bäst När man kan det så blir det roligare... :ph34r: Redigerat 12 Februari 2004 av morro_lord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Morrowind är bäst! När man kan det så blir det roligare... :ph34r: Redigerat 12 Februari 2004 av morro_lord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 du har ju gort två likadana ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Morrowind e ett enkelt spel för såna som kan! Jag har redan klarat ut d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (redigerat) För det första så om man säger att Morrowind är dåligt, snackar man SK#T. Och för det andra så menar jag inte INSTRUKTIONS BOKEN som finns i fodralet, men ANTEKNINGS BOKEN i spelet om du har det till Xbox tryck då bara på den lilla vita knappen om du är smart nog att lista ut var den sitter, herregud!!!! det är så att man vill börja gråta. ___________________________________ Xbox Rules the World!!!!!!! :new_cussing: Xbox Man du behöver inte bli så j*vla förbannade bara för att nån inte tycker som du alla får tycka va dom vill herregud.... <_<Edit: såg inte att ämnet var gammalt. Herr kaio du behöver inte dra upp ett ämne som är 7 månader gammalt Redigerat 24 September 2004 av Ne0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg