Hoppa till innehåll

Morrowind


Secred

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
va för sk#t säger du, kommer här påstår att Morrowind är dåligt Ush!!!

Du kan kolla i anteknings boken om du inte fattar något, kära nån. :new_cussing:

 

Jaså, det står vart man ska i anteckningsboken... synd att den inte var i fodralet då jag lånade det. Och jag snackar inte skit om det, det var bara jag som inte tyckte om det, men det lär väl vara ganska roligt om jag fattade nåt... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så om man säger att Morrowind är dåligt, snackar man SK#T. Och för det andra så menar jag inte INSTRUKTIONS BOKEN som finns i fodralet, men ANTEKNINGS BOKEN i spelet om du har det till Xbox tryck då bara på den lilla vita knappen om du är smart nog att lista ut var den sitter, herregud!!!! det är så att man vill börja gråta.

___________________________________

Xbox Rules the World!!!!!!!

:new_cussing:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Secred. Jag tycker också att Morrowind är lite rörigt, men om man spelar det en längre stund och kommer in i det så tror jag att det kan bli riktigt bra.

 

Ja, jag håller med dig också. Jag har aldrig sagt att Morrowind är dåligt och jag har inte skrivit det heller. Jag tycker bara att Morrowind är lite rörigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 7 månader senare...

För det första så om man säger att Morrowind är dåligt, snackar man SK#T. Och för det andra så menar jag inte INSTRUKTIONS BOKEN som finns i fodralet, men ANTEKNINGS BOKEN i spelet om du har det till Xbox tryck då bara på den lilla vita knappen om du är smart nog att lista ut var den sitter, herregud!!!! det är så att man vill börja gråta.

___________________________________

Xbox Rules the World!!!!!!!

:new_cussing:

Xbox Man du behöver inte bli så j*vla förbannade bara för att nån inte tycker som du alla får tycka va dom vill herregud.... <_<

Edit: såg inte att ämnet var gammalt.

Herr kaio du behöver inte dra upp ett ämne som är 7 månader gammalt

Redigerat av Ne0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...