Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 När man snackar spanska med ngn så snackar dom i typ 110 km/h... Jag skulle tagit spanska för det är större men vår spanska lärare är sämst hennes målsättning för oss är att vi ska kuna ngra få ord på 2 terminer och hon säger att vi får hoppa över läxan och strunta i att jobba överhuvudtaget I spanskan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Om jag var du skulle jag ta spanska. Fördel: Lätt att förstå och större språk Nackdel: Finns ingen ( tycker jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Spanska OFC På vår skola kan man inte välja spanska. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag skulle lätt tagit spanska, eftersom det ju är ett mycket större språk... Det är nog inte så stor skillnad på själva språken annars men italienska har ett mer enformigt och lättare uttal. Det är så mycket variationer i det spanska uttalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.