WASD Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Mitt universitet är najs. Nytt schema varje vecka och i snitt 4 dar i veckan varav flera halvdagar. Och studiebidraget baseras på betyget istället för närvaro så det är bara att stanna hemma om man tycker att det passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Mitt universitet är najs. Nytt schema varje vecka och i snitt 4 dar i veckan varav flera halvdagar. Och studiebidraget baseras på betyget istället för närvaro så det är bara att stanna hemma om man tycker att det passar.Men är inte Högskolan/Universitet att man har en enda lång föreläsning varje lektion, och sedan går man hem och pluggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Men är inte Högskolan/Universitet att man har en enda lång föreläsning varje lektion, och sedan går man hem och pluggar?Det är varierat. Vi har "laborationer" schemalagda också där läraren går runt och hjälper till. Men mestadels är det föreläsningar som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 (redigerat) Har ny "period" nu, så nu är tidigaste dagen 08.30-14.15. Det är varierat. Vi har "laborationer" schemalagda också där läraren går runt och hjälper till. Men mestadels är det föreläsningar som du säger.Du kanske redan skrivit det någonstans, men vad pluggar du? Redigerat 9 Januari 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Imorgon har jag idrott 14.30 till 15.40. Inga andra lektioner. Enkel resa till skolan tar mig två timmar, jag överväger skolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 11 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2013 fick ett nytt schema idag... ogillar det starkt då jag har en och en halv timmes resväg hem och sista bussen går 16:45... har praktik onsdag torsdag och fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrisen Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 Slutar 13.50 två dagar i veckan, 14.50 två dagar och 12.50 på fredagar ^^ Börjar halv nio, måndagar nio. Så kortate dagen är 8.30-12.50. Lyxlyx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 Slutade 10:45 idag (började 8). Min kortaste dag hittills på terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 8:35 - 11:00 Fredagar. Så glad över det schemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 8:00 - 13:00 Onsdagar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2013 Onsdagar 8.25-13.40 Kan svara fredagar, fast vi har ingen lektion då, så det är inte min kortaste skoldag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.