sicworld Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Sett Natt På Museet, den var rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Är det nån som har sett bioaktuella filmen "Natt på muséet" lr "Dreamgirls"? Funderar på att se dom, vill bara veta om dom är bra... :D jag har sett den den s fett bra och rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Aa hah den var bra och rolig . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Jag har sett natt på museet, Den var väll hyfsad.. Kan nog rekommendera den! fast doc finns det bättre filmer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Såg faktist ''Natt På Museet'' idag men det va med svenskt tal men den var endå väldigt bra min pappa sa att den fick 5 av 5 och det tyckte jag också så ''Natt På Museet'' ska du se ''Dreamgirls'' har jag inte hört talas om så den kan jag inte ge nån rekommendation på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Ja jag har sett "natt på musèet" Det var inte så bra, Ben Stiller passer inte i den rollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Den är bra och ROLIG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Natt på museet är bra din dum dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 har natt på museumet den är inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag säger bara 4 ord: "Se natt på museet" Mycket sevärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag har sett Natt på museet, jag skulle ge den 3/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.