Mickeh Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 ja som ni ser däruppe.. själv tycker jag att det e den bästa som någonsin har gjorts kommer alldrig sälja mitt nintendo 64 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkmaster Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 lätt JA för f#n :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Ja, självklart :) Man glömmer aldrig de underbara spelen, brukar sitta uppe hela nätter och spela 64an :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 jaa, än så länge. Har inte testat wii ännu. lär nog inte köpa ett heller, kostar ju skjortan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 64an har snygg design, skön kontroll, kul spel, bra tillbehör, snabb proccessor bra grafik ja allt kommer aldrig o sälja min 64. ger den 10/10 knäcker Wii. men jag e lite oförsiktig med min 64 jag lyfter upp vänstersida på kassetten och ser om nåt kul händer (prova på super mario 64) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 det enda jag inte gillar e att joysticken lossnar efter en tid :gitarr: Nintendo 64 blev lika glad som den snubben när jag fick mitt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag tycker att Nintendo 64 är den näst bästa konsolen genom tiderna (kommer efter Ps1). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 nej fy eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Den var bra, men nu?.. njee.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 ok om vi säger såhär att nintendo 64 kommer ut mäd grafik som wii o alla spelen som fanns te den tror jag att den skulle sälja stort på marknaden ;) vet iaf att jag skulle köpt en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 mm mitt nintendo är jag ju ganska nöjd med mitt n64 men det är ju inte den bästa men jag tycker att mitt ps2 är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Ingen aning om jag tycker att det är den bästa men jag tycker att det är en väldigt bra kosol och jag kommer alltid att ha den inkopplad i min TV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg