Nimtro Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Vi har en hemuppgift till på torsdag. Och vi skulle skriva en berättelse på datan eller på papper. Men jag skriver på datan istället eftersom det går fortare men då ska man skriva om 4 personer och det ska va sommar och smögen men vad är en smögen för nåt ? Skulle vara tacksam för ett snabbt svar. Citera
w4nkarN Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Kolla i en ordbok Smög=Smyga förut men jag tror inte det e det kolla i en ordbok Citera
Zantera Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Vi har en hemuppgift till på torsdag. Och vi skulle skriva en berättelse på datan eller på papper. Men jag skriver på datan istället eftersom det går fortare men då ska man skriva om 4 personer och det ska va sommar och smögen men vad är en smögen för nåt ? Skulle vara tacksam för ett snabbt svar. Smögen är ett litet samhälle (stad) i bohuslän. :rolleyes: Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Ska berättelsen utspelas i Smögen? Konstig uppgift. Har ni hört den om bögen från Smögen som sög sig förmögen? -Kockaburra-TV :lol: Citera
w4nkarN Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Jag bor rätt nära smögen typ 5 mil därifrån Citera
123spill Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Skrivet 3 Mars 2007 Ska berättelsen utspelas i Smögen? Konstig uppgift. Har ni hört den om bögen från Smögen som sög sig förmögen? -Kockaburra-TV :lol: Hehe har hört den förut men den är alltid lika bra :kung: Citera
Inside Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Smögen ligger i västsverige Redigerat 18 Mars 2007 av Foxy Citera
Phrygian Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Sm%C3%B6gen Så. Läs på. Vad jag antar så ska du väl skriva en Novell om 4 pers på en ö. Kolla skiten bara. Skriv kanske att de finner en skäggig man eller något. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.