Luxaxix Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Själv håller man ju på Centern!!! Tycker de kämpar mer för miljön än miljöpartiet så... Miljöpertiet: Släng er i väggen!!! Moderaterna hade ju varit mitt andrahandsval, piratpartiet mitt tredje!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Har tänkt om och bestämt mig för att rensa gamla åsikter om extremhöger. Jag håller nog mest på © i nuläget, men jag tycker att (m) har några bra synpunkter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag ligger mer åt vänstern. Men inte så extremt. Om man ska döma av de enstaka debatter jag sett på TV håller jag på vänsterpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) Miljöpartiet har största dubbelmoralen. En av språkrören Petter Eriksson säger att man ska hålla sig till miljövänliga bilar, men vad kör han, fetaste jeepen och har skit stora monster jam bilar. Redigerat 24 November 2007 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Miljöpartiet har största dubbelmoralen. En av språkrören Petter Eriksson säger att man ska hålla sig till miljövänliga bilar, men vad kör han, fetaste jeepen och har skit stora monster jam bilar. Stor chans att han blir vald då ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Kanske detta bör förtydligas med att Peter Eriksson inte äger en stadsjeep, utan det är hans fru som gör det. Peter själv är ute på resor mycket av sin tid, men hans fru bor ute i skogen (Morjärv, ca 5 mil från mig) och är vägarna dåligt plogade kan det vara användbart med fyrhjulsdrift. Jag tycker inte att det är bra att hon kör med en stadsjeep, men hon är inte ensam om det här i Norrbotten. I glesbygden är vägarna på vintern i dåligt skick och utan kollektivtrafik har man få alternativ. De som däremot är de mest självgoda och arroganta är invånarna i tätbygden söderöver (i norr bara Luleå, Umeå, Sundsvall, Gävle) som köper en stadsjeep för att det är fint. Bor man i Stockholmsområdet behöver man inte bil till NÅGONTING. Kollektivtrafiken är fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Nu vet jag inte hur det är i stockholm, men i Göteborg så står kollektivtrafiken helt stilla så fort det kommer två centimeter snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Kollektiv trafiken är effektiv i Stockholm ja, men hur roligt är det och komma sent till Jobbet, plugget och vissa ärenden om det är idioter till chauförer eller alltid problem med spåret i Tunnelbanan? Såklart man tar bilen då. De som åker i kollektivtrafiken blir ännu mer straffade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Skulle vilja få Sverige att se ut så som Sverigedemokraterna säger att dom vill ha det utan deras hjälp, röstar inte på dom men jag vill inte att nationalismen försvinner. Folket måste själv vilja och inte vill jag att ett parti måste gripa inn bara för att det inte ska försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Är helt neutral då jag också bara är 12 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GEAEM Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Religiös höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Kanske detta bör förtydligas med att Peter Eriksson inte äger en stadsjeep, utan det är hans fru som gör det. Peter själv är ute på resor mycket av sin tid, men hans fru bor ute i skogen (Morjärv, ca 5 mil från mig) och är vägarna dåligt plogade kan det vara användbart med fyrhjulsdrift. Jag tycker inte att det är bra att hon kör med en stadsjeep, men hon är inte ensam om det här i Norrbotten. I glesbygden är vägarna på vintern i dåligt skick och utan kollektivtrafik har man få alternativ. De som däremot är de mest självgoda och arroganta är invånarna i tätbygden söderöver (i norr bara Luleå, Umeå, Sundsvall, Gävle) som köper en stadsjeep för att det är fint. Bor man i Stockholmsområdet behöver man inte bil till NÅGONTING. Kollektivtrafiken är fantastisk. Jo, man behöver bil, bil ger mer frihet, man kan åka när man vill, åka var man vill (där man får, andra vägar än buss etc) och om man vill visa lite status är det inget fel med det, även då det är lite småfjantigt. Men helt klart behöver man bil till väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.