Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Jag har blev ihop med min flickvän för 3 veckor sen om det är nämnvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag har blev ihop med min flickvän för 3 veckor sen om det är nämnvärt. Ja, jag har en flickvän. *Dock ingen namn intaget här*. Tack och hej. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 va de tog dock slut förra månaden pga att vi bor 50 mil från varanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 shit ChipZ :P Har tjej hon har Big boobs elr man kan kalla dom EPIC BOOBS :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wurrld Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) Nej, men jag försöker hitta någon. Försöker hitta någon mansvalp som är som mig ungefär....jäkligt svårt kan jag säga 8( (samt det att man är äckligt blyg) Redigerat 23 November 2008 av Arbitors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Nej, har ingen att gosa med. Har en nallebjörn istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Nej är inte ihop med någon. (: Jag är glad i alla fall. Dock så hade det säkert vart ganska mysigt att vara lite så där nykär eller något nu under den kalla och blåiga hösten (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 är inte ihop med nån, men jag vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Nja. Så som jag tänker kommer jag aldrig skaffa en flickvän, om hon inte är så j*vla bra så hon tänker likadant som jag dvs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Nja. Så som jag tänker kommer jag aldrig skaffa en flickvän, om hon inte är så j*vla bra så hon tänker likadant som jag dvs :D På vilket sätt tänker du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 har aldrig varit. Kommer aldrig att bli. har skrivit såhär i 3 trådar nu. xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Nej är inte ihop med någon. (: Jag är glad i alla fall. Dock så hade det säkert vart ganska mysigt att vara lite så där nykär eller något nu under den kalla och blåiga hösten (: Nja. Så som jag tänker kommer jag aldrig skaffa en flickvän, om hon inte är så j*vla bra så hon tänker likadant som jag dvs :D På vilket sätt tänker du då? Mycket annorlunda, konstigt & inte bra sätt? Wildwolf; Gå runt o krama folk, det gör jag, hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.