Killingspree Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nepp :) Typ inga i min klass som är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Inga? Tror att du borde kolla lite närmare på det, tvivlar på att ingen i en hel klass är ihop med någon. Jag är inte ihop med någon, hade en tjej på G för lite mer än ett år sen som smågillade mig lite men jag var för blyg så hon tröttnade. Kanske blir nån tjej det här årtioendet, men jag har ingen brådska med det alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zant Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Just nu, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ska nog ragga på PA istället som alla andra, min senase tjej var fan insane. Fast nu är an singel :P och blir lite smått avis på sina vänner, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Är ihop med en kille som är äldre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Ja, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Japp :D har en ass snygg söt och vackr tjej :D :cool: ;: Denna bump var ju onödig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Japp :D har en ass snygg söt och vackr tjej :D :cool: ;: Denna bump var ju onödig -.- Anmäl hans inlägg då, om hans inlägg nu var onödigare än ditt. OnT: Nej, Ingen GF, än iaf. Ingenting på gång heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Nej jag har ingen flickvän, alla tjejer i min omgivning är fjortisar och har iq som ett rödmålat staket. Närmaste en flickvän jag har är fröken höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ska nog ragga på PA istället som alla andra, min senase tjej var fan insane. Fast nu är an singel :P och blir lite smått avis på sina vänner,Avis på dina vänner? Så länge dom inte knullar andersen så fattar jag inte vad du är avis på.."Alla andra" raggar inte på PA, dom tar sin tid att gå utanför huset, i ditt fall, kupolen. Det finns faktiskt något som kallas att vara social, gå och träffa någon i din skola etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peid Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Nej, jag är inte ihop med någon. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.