CHORDAZBA Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 jag har varit ihop men inte nu längre Frågan är inte "varit", utan "är". Han svarade ju på denna "är" som du är så besatt av. Nej "Jag har VARIT"Jag skiter i om han har varit. Jag har varit i Spanien, betyder välla fan inte att jag fortfarande är där? idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Tog slut idag. -.-' /cut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Tog slut idag. -.-' /cutBli bög istället, emokuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 jag har varit ihop men inte nu längre Frågan är inte "varit", utan "är". Han svarade ju på denna "är" som du är så besatt av. Nej "Jag har VARIT"Jag skiter i om han har varit. Jag har varit i Spanien, betyder välla fan inte att jag fortfarande är där? idiot. Han skriver ju att han inte är här med någon. Jag skiter i vad du skiter i, det finns ingen regel om att man får ge mer information än vad själva frågan var.din fisingvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 jag har varit ihop men inte nu längre Frågan är inte "varit", utan "är". Han svarade ju på denna "är" som du är så besatt av. Nej "Jag har VARIT" Jag skiter i om han har varit. Jag har varit i Spanien, betyder välla fan inte att jag fortfarande är där? idiot. Han skriver ju att han inte är här med någon. Jag skiter i vad du skiter i, det finns ingen regel om att man får ge mer information än vad själva frågan var.din fisingvar Salam alekom! Han skrev ju att han inte är det? varför så arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Blev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity.Du blev tillsammans med en tjej och hade sex samma kväll? :oOm det är ironi kan du lika gärna säga det direkt, jag kommer inte förstå annars. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Blev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity.Du blev tillsammans med en tjej och hade sex samma kväll? :oOm det är ironi kan du lika gärna säga det direkt, jag kommer inte förstå annars. :) Jag har 3 teorier på detta, vilken stämmer? 1. Båda var drunk 2. Båda är fjortisar 3. Han ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 jag har varit ihop men inte nu längre Frågan är inte "varit", utan "är". Han svarade ju på denna "är" som du är så besatt av. Nej "Jag har VARIT"Jag skiter i om han har varit. Jag har varit i Spanien, betyder välla fan inte att jag fortfarande är där? idiot. Hahaha, du är så bra på att dissa folk! "Varit" är ju perfekt-formen av "är", och han svarade mycket väl på om han var tillsammans med någon. Svaret var nej, som du förhoppningsvis förstod. Sen att han utvecklade det svaret, eftersom att endast "ja" och "nej"-svar på ett forum är ganska meningslöst, det kan helt enkelt du skita i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Blev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity. Du blev tillsammans med en tjej och hade sex samma kväll? :o Om det är ironi kan du lika gärna säga det direkt, jag kommer inte förstå annars. :) Jag har 3 teorier på detta, vilken stämmer? 1. Båda var drunk 2. Båda är fjortisar 3. Han ljuger No that's ignorant. Svar: kåta + skräckfilm = score Hahaha, du är så bra på att dissa folk! "Varit" är ju perfekt-formen av "är", och han svarade mycket väl på om han var tillsammans med någon. Svaret var nej, som du förhoppningsvis förstod. Sen att han utvecklade det svaret, eftersom att endast "ja" och "nej"-svar på ett forum är ganska meningslöst, det kan helt enkelt du skita i. Fast alltså frågan var ju "Är du ihop med någon", inte har du varit tillsammans med någon. En skillnad där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Har en jättesöt tjej ^_^ Fråga chans? Det gjorde man väl när man var lite mindre. För mig gled vi bara ihop genom att visa att man brydde sig om varandra och var sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Nej, inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Nepp jag är inte ihop med nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.