Hoppa till innehåll

Är Du Ihop Me Någon?

Gäst TheTruth

Rekommendera inlägg

• Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså du fattar inte... Dom är aldrig seriösa eller nått sånt, en kille i min klass är ju helt galen, han har hållt på sedan han börja i 0:an med mig, men nu går han i 5an och fortsätter? Han har ju problem och nu orkar inga lärare med honom, han är ju helt INSANE? Och det finns fler omogna barn bara att du inte fattar, så sluta tro att jag tänker på tjejer hela tiden? Hur ska du veta det? Bara för att jag säger några ord ska inte du behöva säga att jag tänker på tjejer? Nå sluta säg att jag tänker på tjejer, jag kanske kan vara kär i någon men jag behöver inte tänka på den hela tiden.

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu är jag inte tillsammans med någon och har aldrig varit det heller. Men jag får hoppas att det kommer.

Tro mig, det hoppas du inte :)

Nope är singel, trivs med det. Hade flickvän i våras, hon var 2 år yngre och vi var tillsammans i 8 dagar innan hon gjorde slut... Mår dåligt av att höra hennes namn nuförtiden, pratar inte med henne, träffar henne inte, undviker henne på alla sätt som går, har inte sagt ett ord till henne sen Augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kanske kan vara kär i någon men jag behöver inte tänka på den hela tiden.

Haha okej du XD

Det är ju i princip det som kännetecknar att man är kär. :o

Ja, jag har flickvän sen nästan två månader tillbaka. Jag är kär i henne och tänker på henne nästan hela tiden. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.

Men du är väl helt enkelt lite omogen. :)

Vart fick du det ifrån?

Jag sa när jag var 11 år?

Ja?

Vadå Ja?

Var och Är är olika saker.

Ja?

Var omogen = är omogen.

Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

nee, ja va tillsammans med en ett bra tag men nu efteråt är det bara skönt att vara singel :)

HAHAHA JÄVLA P.11 SLUTA LJUG DIN TÖNT DU KAN INTE FÅ EN TJEJ! HAHAHAHAHAHAHAHHA Du kan inte ens stava XD

hehe sant, stava kan jag men tjejer är det värre med :( saknar den tid då ja skrev inlägget^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.

Vart fick du det ifrån?

Ja?

Vadå Ja?

Ja?

Var omogen = är omogen.

Dvs då är 99% av världens befolkning omogna.

Gratz.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart fick du det ifrån?

Ja?

Vadå Ja?

Ja?

Var omogen = är omogen.

Gratz.

Mogenhet är relativt. Att vara omogen när man är sju har inte samma innebörd som att vara omogen när man är 40.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart fick du det ifrån?

Ja?

Vadå Ja?

Ja?

Var omogen = är omogen.

Gratz.

Mogenhet är relativt. Att vara omogen när man är sju har inte samma innebörd som att vara omogen när man är 40.

Du sa Var och Är, nu talar du emot dig själv.

Bestäm dig för fan..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart fick du det ifrån?

Ja?

Vadå Ja?

Ja?

Var omogen = är omogen.

Gratz.

Du sa Var och Är, nu talar du emot dig själv.

Bestäm dig för fan..

Va? Nu hänger jag icke med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...