Plasma Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Test drive unlimited har kommit till ps2 Det är svin bra man kan bla hyra bilar i det och omgivningen är fantastisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 okej tack för tipset! jag kollade runt på en sida där man kan köpa spel.. och jag ska nog boka det! Men man kan inte låna bilar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jag har för mig att man kan :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Richard Burns Rally obs!jävligt svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 test Drive unlimited verkar rätt bra.Annars så e ju Burnout 3 å Burnout revenge riktigt, riktigt bra!Men snart kommer ju de nya Burnout ut också, får se om de e lika bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Test drive unlimited är verkligen asgött. (iaf på xbox360) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Burnout 3, kort och gott det skönaste/roligaste bilspelet på PS2. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 På Test drive unlimited så kan man köra en raka vägen över ön en halvtimme tills man kommer fram. En asstor ö för ett spel. dom har tagigt med nästan hela hawaii (värkar det som). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 FlatOut 2!! (Har inte det men jag har ettan och sett videos på tvåan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 okej.. har köpt det nu : D tack för tipsen men nu behöver jag nog inte ha mera bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MGR Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 burnout spelen kanske!!! dom ä bra :) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg