Hoppa till innehåll

Internet Adsl 0.5mbit/s

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

Jag har Universal Telecom , ADSL 0.5mbit,s ..

betyder det att jag som maximum kan ladda ner 56KB/SEK ? eller runt 50 kb?

För t ex en torrent där de är 33 000 seeds som jag vatt med om många grr och nu .. så kan jag amx anslutas till 52 seeds inte mer .. och jag laddar bara ner 49-56KB/sek har gjrot det hela tiden .. men liksom kan man itne ändra det i datorn eller ngt eller e de från mina "0.5mbit i bredband adsl" ?

Skrivet

Jag har Universal Telecom , ADSL 0.5mbit,s ..

betyder det att jag som maximum kan ladda ner 56KB/SEK ? eller runt 50 kb?

För t ex en torrent där de är 33 000 seeds som jag vatt med om många grr och nu .. så kan jag amx anslutas till 52 seeds inte mer .. och jag laddar bara ner 49-56KB/sek har gjrot det hela tiden .. men liksom kan man itne ändra det i datorn eller ngt eller e de  från mina "0.5mbit i bredband adsl" ?

Har du hört talas om att det är förbjudet att ladda ner?

Skrivet

Det är inte förbjudet att tanka något. Vad har du fått det från? Vi vet inte vad han tankar och kan inte säga något om det.

Jag förstår inte ditt problem Trunks_. Med 0.5Mbit kan man tanka i runt 50kb/s. Det är inte konstigare än så. Din internetleverantör låser din lina till det. Ibland kan det hända att man kommer upp i högre hastigheter, men det är oftast bara tillfälligt och under mycket kort tid.

Gäst trunks_
Skrivet

Jaa okk en gång var jag uppe i 94KB/dek i typ 5 min :D :P men aja orka :lol:

Gäst trunks_
Skrivet

på snabba sidor brukar jag vara uppe i 1Mb/sekund och jag har 28/1 MB/sekund för 1 kr i månaden  :kung:

huh :huh:

vaddå 1 kr månaden :huh: :blink:

Skrivet

Det är inte förbjudet att tanka något. Vad har du fått det från? Vi vet inte vad han tankar och kan inte säga något om det.

Jag förstår inte ditt problem Trunks_. Med 0.5Mbit kan man tanka i runt 50kb/s. Det är inte konstigare än så. Din internetleverantör låser din lina till det. Ibland kan det hända att man kommer upp i högre hastigheter, men det är oftast bara tillfälligt och under mycket kort tid.

Ne, okej.

Typ 95% av alla som tankar tankar något olagligt.

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet (redigerat)

Har samma problem. Men det ska vara så. För de som har tex 100mb/s kan inte få uta av all den hastighet på torrentklienter. Har man 2mb/s i ner kan bara använda 100kb/s i download (up-hastigheten är 768kb/s).

Redigerat av Bf2-nörden-Niclas

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...