Gäst Andreasswf Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 (redigerat) Hej! Jag har börjat lära mig att ändra hex koder i pokemon spel och håller på att göra ett eget pokemon spel. Jag använder mig av grafik motorn från Pokemon Ruby/Sapphire. Nästan alla ställen man kan komma till på Pokemon Ruby/Sapphire kommer bli ändrade och se mycket coolare och detaljrikare ut. Just nu har jag 4 screenshots. SCREENSHOTS: Littleroot Town. När jag spelar LittleRoot Som mappen ser ut LittleRoot Oldale Town Som mappen ser ut Oldale Town Route 103 (Secret area bredvid) Route 103 Redigerat 4 Mars 2007 av Andreasswf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Hej! Jag har börjat lära mig att ändra hex koder i pokemon spel och håller på att göra ett eget pokemon spel. Jag använder mig av grafik motorn från Pokemon Ruby/Sapphire. Nästan alla ställen man kan komma till på Pokemon Ruby/Sapphire kommer bli ändrade och se mycket coolare och detaljrikare ut. Screenshots kommer inom kort. Lycka till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Lycka Till!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 (redigerat) Föresten kan jag ge demos till folk genom msn. Om ni är intresserade så kan jag skicka där ifrån. Jag är färdig med LittleRoot och håller på med Oldale Redigerat 3 Mars 2007 av Andreasswf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag har spelat ett sånt här spel. Men det hette Dragonstone och det var en hackad Ruby version. Lycka till! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Hallå, Purple kan du inte använda, du vet väl att vi håller på att ha det namnet i min tråd? Men lycka till i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Lycka till!gör så man kan fånga deoxys å jirachi ;) fast utan att man ska betala på riktigt.men det kan vara as svårt.iaf,GOOD LUCK!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ja..Jag tänkte på att man ska kunna fånga mer pokemon på detta spel Tex. pokemon guld/silver pokemons. Deoxys och jirachi ska man få i Tin Tower tror jag. Behöver förslag på vilka pokemon man ska kunna fånga på Route 101 Route 102 Och Route 104 Påtal om namnet pokemon purple. Visste inte att du höll på med ett sådant spel. Men om mitt blir färdigt före ditt kan jag få använda det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Lycka till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Tack! Nu har jag 4 Screenshots till spelet. Hoppas ni kollar dom. Och så har jag gjort en secret i spelet. Man ska surfa över till andra sidan på Route 103 så kommer man till ett gräs ställe. Där finns Jirachi Level 75 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ska det bli lika stort som Erih H´s ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Nice . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg