Garone Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Som rubriken förklarar.. Jag har sparat ihop pengar till ett nytt spel till mitt 360, dock vet jag inte vilket spel jag vill köpa. Har sett lite på Dead Rising, och tycker det verkar bra.. Men har också hört extremt mycket bra om GoW.. Kan helt enkelt inte bestämma mig.. Någon som skulle kunna ge tips? ( Har inte Xbox Live ) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Har du inte xbox live tycker jag att du ska skaffa dead rising. Gears of war är också roligt i singleplayer, men är sjukt mkt bättre i multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 GoW är bra och mkt roligt i singel player (speciellt med en vän) men det är i multiplayer som det är roligast. Köp Dead Rising eftersom det är så kul att slakta zombiesar så att man kan hålla på mkt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Båda! Men Dead Rising om du bara vill köpa ett spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Gears of War! har du en 360 ska du ha det spelet. punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) Vill du ha ett spel med bra grafik och som är kul att spela online och som är fyllt med action, köp Gears of War. Vill du däremot ha ett spel med mycket frihet, vapen och där du kan döda hur många fiender som helst ska du köpa Dead Rising. Själv rekommenderar jag Dead Rising! Redigerat 7 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Spelat Dead Rising och det suger, så jag skulle ta GoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Koppla upp ditt Xbox till nätet och ladda ner demos till spelen, man kan göra det om man har Silver, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Japp det räker med silver för att ladda ned men inte att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Som rubriken förklarar.. Jag har sparat ihop pengar till ett nytt spel till mitt 360, dock vet jag inte vilket spel jag vill köpa. Har sett lite på Dead Rising, och tycker det verkar bra.. Men har också hört extremt mycket bra om GoW.. Kan helt enkelt inte bestämma mig.. Någon som skulle kunna ge tips? ( Har inte Xbox Live ) ;) Här skall du få den single bästa tipsed du någonsin kommer få...Vänta tills april och köp Guitar Hero 2 när det äntligen släpps till 360 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 köp inte GoW om du inte har live. det är bra i singleplayer, men man klarar spelet på ett par timmar typ. det är live som får spelet att leva lite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Dead Rising. GoW är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.