Hoppa till innehåll

Dead Rising Eller Gow?


Garone
 Dela

Rekommendera inlägg

Som rubriken förklarar.. Jag har sparat ihop pengar till ett nytt spel till mitt 360, dock vet jag inte vilket spel jag vill köpa.

Har sett lite på Dead Rising, och tycker det verkar bra.. Men har också hört extremt mycket bra om GoW.. Kan helt enkelt inte bestämma mig.. Någon som skulle kunna ge tips? ( Har inte Xbox Live ) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GoW är bra och mkt roligt i singel player (speciellt med en vän) men det är i multiplayer som det är roligast. Köp Dead Rising eftersom det är så kul att slakta zombiesar så att man kan hålla på mkt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du ha ett spel med bra grafik och som är kul att spela online och som är fyllt med action, köp Gears of War. Vill du däremot ha ett spel med mycket frihet, vapen och där du kan döda hur många fiender som helst ska du köpa Dead Rising.

 

Själv rekommenderar jag Dead Rising!

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken förklarar.. Jag har sparat ihop pengar till ett nytt spel till mitt 360, dock vet jag inte vilket spel jag vill köpa.

Har sett lite på Dead Rising, och tycker det verkar bra.. Men har också hört extremt mycket bra om GoW.. Kan helt enkelt inte bestämma mig.. Någon som skulle kunna ge tips? ( Har inte Xbox Live )  ;)

 

Här skall du få den single bästa tipsed du någonsin kommer få...

Vänta tills april och köp Guitar Hero 2 när det äntligen släpps till 360 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...