Inside Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) Jag har en fråga är Grim's Build PVP? Är Niars build PVP? Är dom bara PVP eller båda och. Tack för snabbt svar och jag vill gärna ha båda builderna som Grim och Niar använder. Redigerat 10 Mars 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Grims build vet jag inget om, ( Fattar inte hur du kan gilla honom heller.. Han dödar en SC rogue med energy pot och alla <3'ar honom. ) Niars build är PvP.. Jag är Shadowstep, Rätt nice burst dmg.. Men man kan inte stunlocka med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Gå in på WoW Armory och sök på Dread, en 70 Rogue i Memento Mori, kanske den bästa Roguen någonsin. Guilden är en av de absolut bästa i världen så de vet vad de gör när de speccar, kolla hur han speccat, en mycket bra tips. Min 70 Rogue spec: 70 Spec Inte mycket som tar mig i Battlegrounds, trots att jag satsar mest på Raids/Instancer ;). En rekomendation. Redigerat 14 Mars 2007 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Xade; Tack för raid / instance builden. Ska kanske pröva den ! Ursäkta Xade men är Dread's build den bästa PVP builden för PVP? Eftersom du inte nämde om den va PVP eller PVE MVH Foxy, Redigerat 14 Mars 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Om du du vill ha dagger ska du inte ha combat iaf!! Gå in på WoW Armory och sök på Dread, en 70 Rogue i Memento Mori, kanske den bästa Roguen någonsin. Guilden är en av de absolut bästa i världen så de vet vad de gör när de speccar, kolla hur han speccat, en mycket bra tips. Min 70 Rogue spec: 70 Spec Inte mycket som tar mig i Battlegrounds, trots att jag satsar mest på Raids/Instancer ;). En rekomendation. haha den ser ut typ som min(ska göra e bara lvl 49 atm) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Nu frågar jag dig Xade Den builden som Dread har ... Är det den bästa PVP builden för lvl 70? Är det en build för Daggers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 om man kunde bli lvl 612 hade den här vart bra lol -=Rogue Talents=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Hm, han spelar på PvP server och vad jag vet spelat ganska mycket i Battlegrounds, men jag är faktiskt inte säker, tror kanske det är mer åt PvE hållet :P. Kolla armory vilka vapen han använder, minns inte själv ;). Redigerat 14 Mars 2007 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Någon som kan komma med en build för lvl 70 PVP och Niars build. Redigerat 18 Mars 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...332321213531351 Är den bästa rogue builden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...332321213531351 Är den bästa rogue builden. Nej , finns inte bästa rogue builden beror på vad man ska specca..dagger?sword?sealfate preperation? ( sj tycker jag sealfate + preperation är bäst för pve / pvp ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Jag körde PvP med min rogue när den var 59. Full Subtlety och en del Assassination. Tycker det var bra men jag vet inte om jag ska ta full Assassination för Multilate i 70 Eller ta Shadowstep igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg