Cookiie Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Vart hittar man machine part i pkm silver ? Har läst igenom vart enda fusk ja hittat o där står de att man ska "fiska" efter de i Cerulean city gymmet . Men de går inte? Kommer inte vidare utan att hitta den dära saken så skulle bli glad om ja fick lite hjälp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Man ska bara trycka "A"(inte fiska) i Cerulean gymmet (övre högra hörnet i kvadraten som ligger i mitten). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cookiie Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Man ska bara trycka "A"(inte fiska) i Cerulean gymmet (övre högra hörnet i kvadraten som ligger i mitten). Då kommer de ju bara fram ifall man vill surfa? :P jag är trög :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det är bara att simma över vid hela basängen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cookiie Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det är bara att simma över vid hela basängen. Men de funkar inte .. haha jag är jätte dålig :D ursäkta mig för de:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det är bara att simma över vid hela basängen. Asså i vattnet trycker du på A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg