Plasma Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 I vilken stad kan man köpa det billigaste huset i oblivion? /assassinscreed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Tror det kan vara huset i Waterfront för 2000 guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Mmm, fast dom flesta husen från mods är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Hur köper man huset i waterfront? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Dem flesta husen köper man genom att prata med stadens Count eller countess men efter som att inte imperial city har nån så ska man prata med Vinicia Melissaeia i Office of Imperial Commerce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 High Chancellor Ocato då? Han är i IC, fast man köper inte hus av honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Den som säljer huset finns i MDist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 det finns ett hur i anvil för 5000 fast där spökar det och alla möbler är sönder, fast då ska man med hjälp av killen man köpte det av ta bort alla spöken och hela huset fixas automatiskt till ett fint hus med hela möbler. en fråga: jag har laggt en massa dyra saker i en byrå i huset där och jag undrar om dom kommer att försvinna efter ett tag? för en gång la jag ett svärd i en låda i ett fighters guild hus och efter ara några dar så var det borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.