Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Hej! Installerade nyss Windows Vista och jag hade valt Svenska på alla ställen under installationen. Men ändå är mitt Vista på Engelska! Jag har gått till kontrollpanelen och kollat men allt ser ut att vara inställt till Svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 ja du.. de flesta vet ju att Windows Vista bara är skit.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Kontakta återförsäljaren och för pengarna tillbaka. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Måste nog göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Har du vista ultimate så kan du köra windows update för att ladda ner nya språk till ditt windows ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Nope. Jag hade Home Premium. Men på något sätt löste allt sig :) Har Svenska nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.