Zantera Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Denna scenen ur The Matrix Reloaded är för skön: http://www.youtube.com/watch?v=fVph-hoEEu4...related&search= Nån som vet vad låten heter? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 f*n vad den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) borat, första scenen, ;D my name borat, i like you, i like sex, its nice ;D. nejmen sen i armagedon med, precis när dem landat på jorden igen. Redigerat 12 Mars 2007 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 scareface jävligt nice i slutet. ok när han sjkuter han i huvudet mitt på gatan minns inte vem det va han sköt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) I Borat när han är på middag hos några amerikaner, kanske. Redigerat 13 Mars 2007 av Greeneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Det finns så många häftiga scener i första Matrix filmen, men favoriten är ju lobby scenen, den där när dem springer runt bland massa pelare, och låten är så jäkla skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Jag gillar de flesta scenerna i The Matrix, men det är en scen jag gillar speciellt mycket: det är då Neo slåss med Agent Smith (mycket bra fightingscener). Den scenen som är svartvit i Kill Bill 1 är fantastiskt underhållande. Det är alltså då, yrkesmördaren, Black Mamba dödar hela gänget "The Crazy 88" i en enorm fight med smuraisvärd. Titanic har ett rätt så känslomässigt slut (i like). (: Redigerat 13 Mars 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 De flesta scenerna i True Romance är riktigt bra, hittade inte de bästa på någon filmsida, men för er som inte vet, det är ingen kärleksfilm direkt ;). Annars så gillar jag slutet i sagan om konungens återkomst :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jo Sagan om Ringen filmerna har ju ett flertal riktigt bra scener. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Scrface på slutet är den bästa scenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Click, typ när Adam Sadler leker med fläsket på magen.... OMFG höll på att skratta ihjäl mig.... :D Hitta en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 När Neo går till oraklet första gången. (kolla på deras tv nån gång när du ser den filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.