Hoppa till innehåll

Sommarlåtar.

Rekommendera inlägg

vilka är era favorit sommarlåtar ? :), skriv dem här, om de är ngn jag tycker är riktigt bra kanske de blir lite fm :), men bara kanske ;D peace.

jag menar låtar som får er att tänka på sommaren, tex sommartider med gyllene tider. asså jag menar inte att den behöver hete eller äns handla om sommaren, :)

Redigerat av Vizzkazz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I somras satt jag och en kompis alltid ute och dunkade musik i hans stuga så då var det iaf typ gamla godingar som Rob Mayth - Barbie Girl, Rave Allstars - Wonderful Days 2006, Rave Allstars - Wonderful Days 2006 (Club Mix) och Age Pee - Out Of the dark (Rob Mayth remix) Sven R-G vs Bass-T - On A party trip (Rob Mayth remix) sen en massa andra kommersiella trance låtar och en del Eddie Medusa m.m

Sen är det ju skolavslutningen, den förknippas med den Blomstertid och sen så är det alltid summer of 69 också :P

Summer of 69 spelas hörs iaf lite här och var när man är ute på stan på sommarn.

Sen finns det ju fler sommar låtar beroende på vad du menar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...