Hoppa till innehåll

Windows Vista Med Cs2

Avregistrerad

Rekommendera inlägg

Hej!

När jag startar Photoshop CS2 med Vista så säger photoshop: "Du får inte forsätta eftersom ditt konto inte har rätt behörighet. Logga in med ett konto som har administratörsbehörighet och försök igen" Jag klickar OK då kommer samma ruta upp en gång till!. Jag har bara ett konto på Vista så vad felet kan vara vet jag inte. Hur ställer jag mitt konto som Admin, om det inte redan skall vara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Högerklicka var?

EDIT : Hittade, Man skulle klicka på ikonen. Nu fungerar det! Tack!

Testade Gimp också. Hur sparar man flera lager så det blir en bild? När jag trycker på "Spara som" så blir det bara ett lager som sparas.

Redigerat av Avregistrerad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ha lite av samma problem. När jag har vart och ändrat lite saker i msconfig så när jag ska spara så står det typ att jag inte kan för att jag inte är admin, fast jag är ju de. Men det räcker med att trycka ok bara så kommer det upp en ruta om man vill starta om. Men att det står att jag inte är admin överhuvudtaget är ju lite konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Högerklicka var?

EDIT : Hittade, Man skulle klicka på ikonen. Nu fungerar det! Tack!

Testade Gimp också. Hur sparar man flera lager så det blir en bild? När jag trycker på "Spara som" så blir det bara ett lager som sparas.

du sparar som xcf tror jag det var

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...