Avregistrerad Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Hej! När jag startar Photoshop CS2 med Vista så säger photoshop: "Du får inte forsätta eftersom ditt konto inte har rätt behörighet. Logga in med ett konto som har administratörsbehörighet och försök igen" Jag klickar OK då kommer samma ruta upp en gång till!. Jag har bara ett konto på Vista så vad felet kan vara vet jag inte. Hur ställer jag mitt konto som Admin, om det inte redan skall vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 eftersom du har innstalerat cs 2 bör du väl redan vara admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Mmm, någonting är konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Prova högerklicka och välj Kör som administratör. Annars kanske det är några filrättigheter som har blivit knasiga =/. CS3 beta funkar iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) Högerklicka var? EDIT : Hittade, Man skulle klicka på ikonen. Nu fungerar det! Tack! Testade Gimp också. Hur sparar man flera lager så det blir en bild? När jag trycker på "Spara som" så blir det bara ett lager som sparas. Redigerat 12 Mars 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Kan ha lite av samma problem. När jag har vart och ändrat lite saker i msconfig så när jag ska spara så står det typ att jag inte kan för att jag inte är admin, fast jag är ju de. Men det räcker med att trycka ok bara så kommer det upp en ruta om man vill starta om. Men att det står att jag inte är admin överhuvudtaget är ju lite konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Högerklicka var? EDIT : Hittade, Man skulle klicka på ikonen. Nu fungerar det! Tack! Testade Gimp också. Hur sparar man flera lager så det blir en bild? När jag trycker på "Spara som" så blir det bara ett lager som sparas. du sparar som xcf tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 ok, thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.