Zantera Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) Jo, det är så här att jag ett bra tag har funderat på ett gruppforum med största inriktning på hårdrock och metal. Eftersom vi har många sköna hårdrockare här på fuska, så tror jag att det skulle kunna bli nåt bra. Eftersom jag bara har haft ideer så är inget klart eller bestämt. Men är det någon som eventuellt skulle vara intresserad? :rolleyes: EDIT: Då har vi följande som är intresserade: Rikke SweetKelly Ripto Bountyhunter Corpsegrinder iron_maiden96 OneDream Ramar TheTruth Hajen Rullis ranchit MightyMe BabyPoo Avregistrerad Krille 34 Umbreon_Moon Tour Pasta Svadilfare Oddset KillZone95 Boiuthh Jayzmo Redigerat 11 April 2007 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Hade ett förut, gick inge vidare :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Hade ett förut, gick inge vidare :/ Okej, vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 klart man e intresserad wtf! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 varför sätta in ett wtf där? blir ju som en fårga eller motsatt verkan... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Klart detta måste du skapa as skönt ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jo, det är så här att jag ett bra tag har funderat på ett gruppforum med största inriktning på hårdrock och metal. Eftersom vi har många sköna hårdrockare här på fuska, så tror jag att det skulle kunna bli nåt bra. Eftersom jag bara har haft ideer så är inget klart eller bestämt. Men är det någon som eventuellt skulle vara intresserad? :rolleyes: Om du skapar ett skulle jag gärna vilja vara med, kan säkert sponsra en del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jag e med! ;D Man måste ju leva upp till sin titel ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Låter bra att det är flera som vill vara med... :D Men jag tycker vi ska försöka hålla gruppforumet ganska litet, det brukar bli bättre så... Bara vi får ihop fler personer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jag är med om det blir något och jag kan donera om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Hade ett förut, gick inge vidare :/ Det dog ut av inaktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag är intresserad av att vara med. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.