Zantera Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Finns det nån annan musikstil? Klart man e med!!! Kan donna några tusen senare. Kom inte in i denna tråden med sån skit musik... <_< Hip-Hop/Rap = Sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Allt från Rock till Death Metal (och nu räknar jag inte med emo) äger ! Allt annat suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 ok ska inte störa mer i denna tråd B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 ja e med I LOVE HÅRDROCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Jag vill vara med och en annan grej Enligt mej är det bra om köper ett 100 personer Gf. Eller 250 Gf, Men det kanske blir mer, jag vet ej :) Bara en åsikt :P Edit: Oj märkte att jag va med redan :visslar: Redigerat 7 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 är lätt på om det blir något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Okej, eftersom så många är intresserade så ser det ljust ut. Nackdelen är somsagt fuskamynt. Jag har inte så det räcker, så lite sponsring vore bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Vilket gruppforum planerar du att köpa då? Jag skulle tro att det räcker med 100 platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Okej, eftersom så många är intresserade så ser det ljust ut. Nackdelen är somsagt fuskamynt. Jag har inte så det räcker, så lite sponsring vore bra. :) kan bidra med några hundra om det blir ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Vilket gruppforum planerar du att köpa då? Jag skulle tro att det räcker med 100 platser. Det är precis vad jag också tycker. Men om det skulle krisa sig så kan man ju lägga dit några medlemmar till (kostar 3000 fm för 50 medlemmar tror jag) Jag sponsrar 100 fm :) Redigerat 8 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jo, som Corpsegrinder säger, lutar mot 100 platser. Eftersom vi är runt 30 (har inte räknat) så borde 100 räcka. Men lite sponsring vore inte fel, OneDream har sponsrat med 100 fm, och räkna inte med att jag lägger ALLA mina fm på det här. Så som sagt, lite sponsring. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 har skickat 500 fm som jag hoppats kommit fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.