Zantera Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 har skickat 500 fm som jag hoppats kommit fram Dom har kommit fram. :) Lite sponsring till så kan vi få igång det. En annan sak... nått bra namn på forumet? Har ett förslag: Metaltown. Kom med åsikter. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 jag har också ett.. MetalHome RockHome (??????) Kom även där med förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 har skickat 500 fm som jag hoppats kommit fram Metaltown låter bra. Bra festival btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Metal Kingdom är mitt förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Okej låter som ganska bra förslag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Metal Land House of Metal Metal World Vet inte riktigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Iförsig vi kan ta vadsomhelst, typ Rock Am Ring, men ett namn Som Metaltown, eller Metal Kingdom osv är mer förknippat med Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Metalmasters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 låter som ganska bra förslag.. men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) vill vara med! metal lovers Listen To Metal! nånting... :P Redigerat 11 April 2007 av Zonata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Några förslag: Rockworld Metal High Metal Plaza Metallik Vorld Metal Aces Skulle gärna va med ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Okej, bra. Jag tycker att det är kul att ni är intresserade, men jag kan inte hålla i det som det är nu. Dels pga fuska mynt, men även pga det kommer ta upp mycket tid. Får jag in mer sponsringar så kanske, annars skickar jag tillbaka dom fm som donerats. Då kanske någon annan kan hålla i det. :) Kanske du Corpsegrinder, du verkar veta väldigt mycket om rock. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.