Ninomi Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Satt och funderade på några namn : Metal hell Heaven of rock Metal corner¨ Ska man skicka fm till dig Zantera? Jag kan sponsra med 100Fm. Redigerat 12 April 2007 av Pasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Om det blir något, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Aye, jag är intreserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Kommer verkligen ha ont om tid, men är det någon annan som kan tänka sig att hålla i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag är intresserad att vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Det verkar nästan inte bli något av det, kanske bäst att skicka tillbaka Fuskamynten?? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag kan vara med om det blir nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Om det inte blir nått så vill jag såklart ha mina 100 fm tillbaka. Men.. jag hoppas SÅKLART att det blir nått :D Namnförslag: Metal Metalrocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Mm, klart jag skickar tillbaka dom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Här kommer mina förslag: Namn: Distat Beskrivning: Diskutera allt från rock till death metal i detta hårdrocks forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Namn: Hardrock Café. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Namn: Hard Rock Hallelujah :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.