Leon Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Kurt Ziza, Phantom och Ice Titan! Men jag tycker oxå att Ursula e omöjlig, jag vet att det låter som om jag är en liten n00b men om man har glömt hur man klarar av den bossen är den omöjlig! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) bara slå och hela hela tiden :lol: cryo: i kh2 är han ****enkel, men i kh1 är han übersvår!! han är OMÖJLIG utan mp rage(med extrem skicklighet kan du besegra honom under level 60, ja fick ner honom till 1½ livremsa på min lv. 57 med 1 mp rage... ****svår) Redigerat 12 November 2007 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Jag vet... men när hon har ca 1/4 livremsa kvar, blir hon odödlig typ. Då måste man casta spells på grytan och jag glömmer alltid vilka spells man ska casta.. annars ä hon lätt.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Snackar ni om Seph? Han är väll inte så svår på kh1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 vi snackade om ursula kh1, och sephy e MYCKE svårare i kh1 än kh2, men han känns enkel när man kan hans attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Öh, har inte klarat ut hela KH2 så det får bli Demyx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 oja, i kh1 så måste man u slå på han hur mkt som helst innan de ens börjar ta :( Alla är lätta när man vet hur man ska ta dom. Hade stora problem med xaldin i kh2 men nu är han hur lätt som helst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Ursula tyckte jag var löjligt svår första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 kameloneten i tarzan banan..dog typ 5-7ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Aa den är störande me, specielt när man inte har cure heller. Men de är de första ställer jag drar till. Utan cure så är jag typ värdelös :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 du har ju dina potions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 du har ju dina potionsJojo, men dom har man inte på snabbkomandot :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg