Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 :P :ph34r: INGET SPEL HAR JAG GJORT KAN INTE JAG ÄR 10ÅR!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Ok men det går bra ändå tidig träning ger lättad arbete i framtiden så du kan ju alltid försöka. Själv så är jag färdig med projekt "The Castle" 70 % film och 30 % spel. Men nu håller jag på med projekt "The Lost Kingdom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 kan ni lägga ut länkar till spelen som är klara???jag längtar :zzz: (länge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Knuckles2:Då får du vänta länge tills mit Legendary Sword är klart har bara kommit till 22% och börgade för ganska många dar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 men det andra då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Tror inte du vill testa det är jätte tråkit och jag vet inte hur man lägger ut det så att man kan ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man kan väl skicka det med msn??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Tror inte du vill testa det är jätte tråkit och jag vet inte hur man lägger ut det så att man kan ladda ner det. Du har inte gjort musiken själv va BG-Musik och allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) Har inte gort någon musik själv Vad har du för MSN då Knuckles 2 Redigerat 22 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Har inte gort någon musik själv Vad har du för MSN då Knuckles 2 ok... har för mig det är olagligt med att lägga ut nått med musik taget från nätet eller rättare sagt från nån annan person.Vad har du för MSN om du har alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) e där nån som vill skicka 1 spel eller 2 till mej, så e min Msn: [email protected] Där kanske kan slinka in några poäng osså.... ;) Redigerat 23 Juni 2004 av Vector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 samma sak men jag betalar 50 p alltid ifall det är ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.