Gäst Alol Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Fallout: New vegas och BFBC2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Left 4 Dead 2 som man nyss köpt in! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Counter-Strike+World of Warcraft Warcraft III TES: Oblivion Fallout 3 Grand Theft Auto: Vice City, SA, IV To name a few. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Slaget om Midgård 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 (redigerat) Space invaders,första utgåvan :wub: Redigerat 25 Oktober 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 vampire the masquerade bloodlines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Warcraft 3: Frozen Throne Urban Terror Lånade Dead Rising till Xbox 360 Team Fortess 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 vampire the masquerade bloodlines +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yero Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 (redigerat) Gta 4 (IV) Redigerat 26 Oktober 2010 av Yero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Cs, Cod4 (fan va häliga tider det var när jag var hos min morbror och spelade eller när jag och Patrik lanade xd), Battlefield 2 det var länge sen med fan va nice spel. Modern Warfare 2 jag både HATAR det och ÄLSKAR det. Vet inte varför :/ Som t.ex kolla det här video klippet. Väldigt nice tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Cs, Cod4 (fan va häliga tider det var när jag var hos min morbror och spelade eller när jag och Patrik lanade xd), Battlefield 2 det var länge sen med fan va nice spel. Modern Warfare 2 jag både HATAR det och ÄLSKAR det. Vet inte varför :/ Som t.ex kolla det här video klippet. Väldigt nice tycker jag... Du gillar det för att det är beroendeframkallande, du hatar det för att det är ett skitspel (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.