Mosa1nagant Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Tja, jag undrar om man kan installera spel på windows vista fast det inte står på spelet ? Asså när det står Windows 2000/XP/Macintosh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag kör då Codition Zero m.f på Vista. Så ja! Kanske inte de absolut äldsta typ Mulle meck. Endel nya går kan inte heller att köra. Men alla jag testat har fungerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Josef19 Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Måste funka. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ok, tack för att jag ska köpa en ny dator och nu finns bara Windows Vista, så att jag kan använda mina gamla spel... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Vissa spel funkar inte på Vista. Så var det i alla fall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Vissa spel funkade inte till Xp när det kom heller. Var en av de första som körde Xp då precis som jag är en av de första att köra Vista. Så som alltid så funkar en del, de flesta, och en del inte, oftast lite äldre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 men man kan ju köra kompatibilitetsläge, då borde ju de flesta spelen funka... funderar också på att köpa ny dator med vista och jag kör bara gamla spel så man vill ju vara säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Funkar Wow på vista ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Vad jag vet så är väl wista mest till för att arbeta med, jag rekomenderar Xp sp 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 det finns ju olika vista program som t.e.x finns till xp,profissinal lr hur det stavas och home Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.