Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Våran syslödjslärare är hur jobbig som helst! Hon blir arg om man inte lyssnar jättenoga under en genomgång. Dessutom får man ingen hjälp. Hon går när lektionen börjar! Har ni någon sådan lärare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Aa min hemska Mentor! Vi kallar henne taggen.om man viskar om en skoluppgift får hon megadamp! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Det är våran träslöjds lärare, för han hjälper bara några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Vår slöjd lärare.På Lektionerna är han jobbig eftersom man inte lär sej någåt.Han Bara sitter och pratar om någånting.Vi gör inga uppgifter,får inte prata och inte sträcka upp handen.Det är bara han som får prata <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 min svenska lärare.vi får inte ens äta lunch :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) min svenska lärare som hetter Britta alla måste stana efter lektionerna och läsa i 5 min och på fredagar har jag henne på sista lektionen då måste alla stanna 20 min för att skriva om sin vecka :bah: :bah: Redigerat 22 Mars 2007 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Det var väldigt länge sen jag hade syslöjd men jag tycker att alla syslöjdslärare vi har haft är jobbiga. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) Vår bildlärare är värsta diskrimineraren. Det finns en kille som sitter mitt emot mig och som alltid skriker och svär men han blir aldrig tillsagd. Han kan sitta och mucka gräl med en, när man sedan säger något tillbaka får man värsta utskällningen. Hon skyller på en och säger "Jobba nu istället för att sitta och snacka bort lektionen". Men till killen som skriker säger hon inte någonting, även om han sitter och småflinar åt en efteråt. Redigerat 22 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Meris såklart. Alla i klassen hatar henne. Hon kallade en tjej i min klass för osmart, och att hennes mamma hade misslyckats med henne. Sn tog tjejen dit sin mamma, och då fjäskade Meris nåt jävligt för henne. En riktig bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 har väl direkt inga dåliga lärare, men en del är ju lite weirdos iaf (; min matte/fysik lärare kör alltid sådana torra skämt som t.ex. detta ska vara klart som destilerat vattem och om man sitter fast på ett tal så sitter du fast? men då får vi väl dra loss dig då. han gillar också ordet fiffigt väldigt mycket och på fredagskvällarna sitter han å löser svåra mattetal (; aja han e cool ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Josef19 Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Min syslöjds lärare är sur jämt och hon har en väldigt lång NÄSA! Hon är typ 1.41 cm. Bara man gör ett litet fel kommer hon och får super damp! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darklord Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 finns väl inga bra lärare alla är lika dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.