Hoppa till innehåll

Vem Är Eran Jobbigaste Lärare?


Inside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheTruth

Vår slöjd lärare.På Lektionerna är han jobbig eftersom man inte lär sej någåt.Han Bara sitter och pratar om någånting.Vi gör inga uppgifter,får inte prata och inte sträcka upp handen.Det är bara han som får prata <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min svenska lärare som hetter Britta

alla måste stana efter lektionerna och läsa i 5 min

och på fredagar har jag henne på sista lektionen då måste alla stanna 20 min för att skriva om sin vecka :bah: :bah:

Redigerat av viko550
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vår bildlärare är värsta diskrimineraren. Det finns en kille som sitter mitt emot mig och som alltid skriker och svär men han blir aldrig tillsagd. Han kan sitta och mucka gräl med en, när man sedan säger något tillbaka får man värsta utskällningen. Hon skyller på en och säger "Jobba nu istället för att sitta och snacka bort lektionen". Men till killen som skriker säger hon inte någonting, även om han sitter och småflinar åt en efteråt.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yantra

har väl direkt inga dåliga lärare, men en del är ju lite weirdos iaf (; min matte/fysik lärare kör alltid sådana torra skämt som t.ex. detta ska vara klart som destilerat vattem och om man sitter fast på ett tal så sitter du fast? men då får vi väl dra loss dig då. han gillar också ordet fiffigt väldigt mycket och på fredagskvällarna sitter han å löser svåra mattetal (; aja han e cool ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...