Gäst Youx Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Asså jag har råkat köpt nån ringsingnal eller nåt från min mobil så det dras pengar en gång i veckan.. men vet ej vilken!?! hur ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Asså jag har råkat köpt nån ringsingnal eller nåt från min mobil så det dras pengar en gång i veckan.. men vet ej vilken!?! hur ska man göra då? Kontakta dom som du köpte ringsignalen av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Min polare fick 500 spänn på mobilen grattis . Det du . :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Asså jag har råkat köpt nån ringsingnal eller nåt från min mobil så det dras pengar en gång i veckan.. men vet ej vilken!?! hur ska man göra då? vet ej vart jag köpte ringsingnalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Nej nej! det kommer inte att hjälpa att kontakta ringsingnalsleverantören. De kommer ändå inte att göra något åt det eftersom de vill ha sina pengar från din mobil. Vänta några minuter så ska jag leta upp en webbsida där man kan få hjälp, du måste typ byta operatör eller telefonnummer eller någonting. EDIT: färdig, länken var bara när det gällde sexuella brott tyvärr. Jag är dock rädd för att du är tvungen att byta telefonnummer... Redigerat 18 Mars 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag tror du måste ha köpt dem från "jamba". ("parasiterna") De har typ lotsats att de ger bort en ringsingnal gratis och sedan drar de pengar från kortet. Det enda jag kan komma på är att du hotar att stämma dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Min kompis har råkat ut för detta också, det han gjor de var att avregistrera sig på jamba :D sen så funkade det för honom :D PS.Är detta inte fel forum.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 så blev det för mig förut också.. bara o ringa till din operatör så ber du dem att avregga dig på det, fixat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Har du ingen mapp vid namn "Skickat" eller så i din mobil? Finns det så kolla sms:en tills du hittar rätt, skicka sedan STOP till det numret. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) Jag tror du måste ha köpt dem från "jamba". ("parasiterna") De har typ lotsats att de ger bort en ringsingnal gratis och sedan drar de pengar från kortet. Det enda jag kan komma på är att du hotar att stämma dem. Stämma? Njaaa, om du inte orkar läsa deras licensavtal så.... SLUTA KOMMENTERA! Redigerat 19 Mars 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Okej.. men skickade ej nåt sms surfade ut på internet från mobilen... så har inte en aning om vart ja köpt den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Okej.. men skickade ej nåt sms surfade ut på internet från mobilen... så har inte en aning om vart ja köpt den.. Destå större anledning att byta telefonnummer och operatör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.