Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Tjena! Finns det några Hårdrockare här, och vad har ni för klädsel, etc? Själv har jag svarta jeans, nån svart tröja med typ en drake elr bandnamn på och så har jah nitar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag har långt svart tunnt spreyat hår. Svarta skjortor, svarta smala jeans, ibland nått slags tyg byxor. Nit skärp, nit armband å ett svart läder armband på höger arm. Svarta skate skor, ibland kängor med stålhetta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Även en dödsmetal'are som jag går omkring i vanliga kläder. Det verkar som att alla tror att det är något slags tvång :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Även en dödsmetal'are som jag går omkring i vanliga kläder. Det verkar som att alla tror att det är något slags tvång :rolleyes: Näj, jag vet.Jag brukar också gå med vanliga kläder men jag går oftast med sånn stil som jag skrev. Det hör liksom till typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Tjena! Finns det några Hårdrockare här, och vad har ni för klädsel, etc? Själv har jag svarta jeans, nån svart tröja med typ en drake elr bandnamn på och så har jah nitar :D Jag brukar oftast ha antingen blåa jéans eller camouflage byxor. Sedan är det ju såklart snyggt med band-tröjor, som jag bara använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Samma som Ripto. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag ser ut som alla andra men på insidan det är där det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag ser ut som alla andra men på insidan det är där det märks. Hm, vad exakt menar du med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag ser ut som alla andra men på insidan det är där det märks. Du om jag ska va ärlig så vet jag inte redigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 haha aha du det e la typ att man inte ska ta folk efter utseendet lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 haha aha du det e la typ att man inte ska ta folk efter utseendet lr nåt Vaddå?Vad har det med hårdrockararnas klädestil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag sparar till långt hår, i övrigt klär jag mig i det som råkar finnas mest tillgängligt i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.