Hoppa till innehåll

Hårdrockare?


Gäst Umbreon_Moon

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst LudvigRamone

Jag har kort svart rufsigt hår

HIM tröja oftast..

Svart byxor med nitar..

ska dra en tjock röd slinga i bakhuvudet..

och så har jag converse :$

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Hårdrocks stilen och vem som är en hårdrockare har blivit en modefråga inte en fråga om vilken musik man älskar. I dagens lägen kan vem som helst bli en "riktig hårdrockare" eftersom mode kedjorna har börjat ställa in sig på att rock kläder är en trend. Därför spelar inte vad man klär sig någon roll för man kan inte längre se på en person om den är en riktig äkta hårdrocks musik älskare eller bara en som köper rock kläder för det är mode lyssnar på band som inte ens räknas till hårdrock och säger "jag är en hårdrockare".

 

Själv klär jag mig i min helt egena stil har lyssnat på hårdrock och metal sedan jag var mycket liten tack vare pappa är jag uppväxt med den musiken. Jag gillar att klä mig som mig och ingen annan.

Bär nästan bara svarta kläder men det är för att jag älskar den färgen ibland kan det även bli lite rött och lila. Eftersom jag älskar döskallar så har jag det på de flesta kläder och jag gillar lite udda saker men de ska vara bekväma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...