HUHEUEHEUEHUH Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag är en hårdrockare, men jag går inte runt med svart, utan jag går runt med mode kläder som de flesta andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag har kort svart rufsigt hår HIM tröja oftast.. Svart byxor med nitar.. ska dra en tjock röd slinga i bakhuvudet.. och så har jag converse :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Ganska mycket svart och grått, fluffig frissa och nitar. Redigerat 14 April 2007 av Pasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Det som är mest svart på mig är min tröja min strumpor och mina skor, annars sa har jag mörkblåa jeans som det är hål i ( ja köpte dom så) blont hår med typ luggeen över ögat och en luva som hänger lite halft på mitten av mitt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Blir väl lite mer svart än andra fägrer.. annars inget speciellt, men har en del bandtröjor och en skinnjacka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Nu har jag den där röda slingan :D Nu har jag mest ramones o him tröjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Svart Keps. Svart band tröja, Svarta jeans, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Jag är hårdrockare men ser mest ut som alla andra. Fast funderar på att köpa några bandtröjor och spara till långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Alla har fått nitar med hårdrock om bakfoten, hårdrockare har för det mesta inte nitar, utan det har punkare mer utav.. Men nu när marknaden är så ska jag bara köpa t-shirts å tröjor med olika band på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Nitbälte går dock försig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag är hårdrockare men jag skulle aldrig dra på mig nå nit bälte eller nått sånt... (och så kör jag snaggat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Hårdrocks stilen och vem som är en hårdrockare har blivit en modefråga inte en fråga om vilken musik man älskar. I dagens lägen kan vem som helst bli en "riktig hårdrockare" eftersom mode kedjorna har börjat ställa in sig på att rock kläder är en trend. Därför spelar inte vad man klär sig någon roll för man kan inte längre se på en person om den är en riktig äkta hårdrocks musik älskare eller bara en som köper rock kläder för det är mode lyssnar på band som inte ens räknas till hårdrock och säger "jag är en hårdrockare". Själv klär jag mig i min helt egena stil har lyssnat på hårdrock och metal sedan jag var mycket liten tack vare pappa är jag uppväxt med den musiken. Jag gillar att klä mig som mig och ingen annan. Bär nästan bara svarta kläder men det är för att jag älskar den färgen ibland kan det även bli lite rött och lila. Eftersom jag älskar döskallar så har jag det på de flesta kläder och jag gillar lite udda saker men de ska vara bekväma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.