Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Hej! Jag undrar hur ni gör era bakgrunder till avas, banners etc. Jag är n00b på Photoshop men har tänkt lära mig. Blandar ni bara eller gör ni på något spec sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Det finns många olika sätt, att bara fråga hur, är ett slöseri med tid, kan du inte specificera dig mer? Redigerat 18 Mars 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Typ den du har som bakgrund. I ämnet "Bästa Avatar/Banner/Bild". Här i grafikdelen. Så i inlägg #14 som 0013 skrev. Typ sådana bakgrunder. Fast gjärna med blå/svart eller något med mer färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 pröva lager mask och oskarp mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 lagermask? oskarp mask? Har nu använt lite brushes och fixat bakgrunder. Men hur använder man snabbmask? Det sägs vara bra när man ska ha ut en bild och kopiera fast på bakgrunden. Men jag fattar inte hur man använder snabbmask (Jag använde stämpeln tidigare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 lagermask? oskarp mask? Har nu använt lite brushes och fixat bakgrunder. Men hur använder man snabbmask? Det sägs vara bra när man ska ha ut en bild och kopiera fast på bakgrunden. Men jag fattar inte hur man använder snabbmask (Jag använde stämpeln tidigare) Jag fattar inte heller hur man använder lager mask. (Jag har gimp. Och jag är linux användare så ni behöver inte tro att jag är en "uber n00b") Jag testade en sanabb mask en gång allting blev typ rosa jag fattade inte ett skit. Måste haft fel på inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.