Hoppa till innehåll

That's The World Of Warcraft That You Play


Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Inget fel och skriva homosexual eller något sånt. Warrior har de jobbaste uppgifterna i wow, sen så ninjar paladins dungeon sets och tanking grejer och gör det värre för warriors.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag älskar den sången.

 

you think you are a warrior but you will always be the guy that never heals.

 

INDEED 100%, homosexual paladin bubbler.

 

 

... istället för att klaga på att paladins har bubla så kan väll du lära dig spela din class istället för att kalla dem homosexuella sj har jag hafft 1lvl 60 o har en 36 nu! inget gay med det! blev f*n sne på att en mod skriver en sån dum sak som det

Hahaha du är patetisk. Q_Q

jag kan redan spela min klass. jag klagar ej på deras bubblor, dom är jättesmidiga. och vad spelar det för roll om du haft en level 60? gör det paladiner mindre homosexuella? du sätter heterostämplar på det du kommer över eller? så när du går in på en gaystripp så ploffar det lite och sen blir det till en vanlig strippklubb, fast man manliga strippor?

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar bara att det inte e gay för att man spelar dem och att du fick gay att låta ner låtande känner 3personer som e homosexuell o det e f*n inget fel på dem! du borde f*n veta bättre än att trycka ner personer för något!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

menar bara att det inte e gay för att man spelar dem och att du fick gay att låta ner låtande känner 3personer som e homosexuell o det e f*n inget fel på dem! du borde f*n veta bättre än att trycka ner personer för något!

 

chiLLa^ Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

menar bara att det inte e gay för att man spelar dem och att du fick gay att låta ner låtande känner 3personer som e homosexuell o det e f*n inget fel på dem! du borde f*n veta bättre än att trycka ner personer för något!

 

Take it easy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar bara att det inte e gay för att man spelar dem och att du fick gay att låta ner låtande känner 3personer som e homosexuell o det e f*n inget fel på dem! du borde f*n veta bättre än att trycka ner personer för något!

 

Säger killen som påstod att sångaren hade "damp"...

För övrigt så är det en rolig film, dock sett förut. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
×
  • Skapa ny...