killlen78 Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 sämsta nine dogs. Bästa lost magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Bäst: Call of Duty och Call of Duty: UO Sämst: Star Wars: Knights of the old Republic (Stor besvikelse) Konstigast: Postal 2 (Även om det är fasligt roligt) Redigerat 27 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 roligast: oblivion sämst: istiden konstigast: istiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 bäst: Grim Fandango Sämst:Postal 2 Konstigaste:Grim Fandango. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Bästa: Freelancer/Flight Simulator X Sämsta och konstigaste: Sim Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Bästa: Guild Wars Sämsta: WoW Konstigaste: Vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Radier Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Mitt bästa spel jag någonsin kört det är nog Final Fantasy X och mitt konstigaste var nog Myst (innan jag fattade det) read this There are 20 angels in this world 10 are sleeping 9 are playing 1 is reading this Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Monkeyspanker Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 som rubriken säger bästa sämsta konstigaste spelet? Bäst: Baldur´s gate 2 Sämst: Settlers Konstigast: Ett RPG på Japanska till min gamla Super Famicom. Fattade noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeppex Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Konstigaste spelet jag spelat är helt klart Celebrity Deathmatch... Sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Josef19 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Det konstigaste spelet spelade jag hos en kompis, Skattkammar Planeten världens tönt spel (till ps1). :lol: Redigerat 11 April 2007 av Josef19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Det sämsta spelet kommer jag inte ihåg namnet på :S Det bästa e typ Smackdown vs Raw 2007. (Oj såg inte att det var PC) Konstigaste är typ det där spelet som jag inte kommer ihåg namnet på. Bilarna svänger jättesnabbt. Redigerat 11 April 2007 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Bäst: CoD, BF1942, Grim Fandango Sämst: Star Wars: "Kommer inte ihåg vad det heter mera", det med Kyle katarn. :P Konstigast: Postal 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.