Hoppa till innehåll

Er Bästa Ground Pokémon?

Gäst LudvigRamone

Rekommendera inlägg

• 5 veckor senare...

vad menar du?

Jag vill gärna ha svar..

du har lång väg att gå, det är BARA statusen som avgör hur bra ev pokemon är. En pokemon på lv.3 kan vinna över en på 100, bara den har bättle status. 100 pokemon är bättr för att man går upp i status när man går upp i lv, och de har gått upp många level. EV tränar man en pokemon så kan man styra vilken status som ska vara bra och vilken som ska vara sämre. En hitmonlee ( utan ev) kan högst ha 276 attack, med ev kommer den upp till 350 eller lite till :)

:meddum:

OMG!!!! Täänk om den i lvl 100 har värsta bra attaker lv 3aren dör ju på direkten

Jag har en Groundon i lvl 81

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad menar du?

Jag vill gärna ha svar..

du har lång väg att gå, det är BARA statusen som avgör hur bra ev pokemon är. En pokemon på lv.3 kan vinna över en på 100, bara den har bättle status. 100 pokemon är bättr för att man går upp i status när man går upp i lv, och de har gått upp många level. EV tränar man en pokemon så kan man styra vilken status som ska vara bra och vilken som ska vara sämre. En hitmonlee ( utan ev) kan högst ha 276 attack, med ev kommer den upp till 350 eller lite till :)

asså, nu går ju inte det. Men fanns det en pokemon som har bättre status på lv.3 är en på hundra och de har samma attacker så vinner den på lv.3!!Attacken spelar inte så jättestor roll, det är typen på atacken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...