Aegzor Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Min "bästa" ground-pokémon är nog Groudon. Har ingen vanlig ground som är i hög lv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Okej, Va kul att du använde en mark typ =) Groudon e ju bara ground :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubymastaren Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 :) Min är Groundon i LV 100 :) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 min lvl 100 groudon, btw steelix är väl rock/steel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 vad menar du? Jag vill gärna ha svar.. du har lång väg att gå, det är BARA statusen som avgör hur bra ev pokemon är. En pokemon på lv.3 kan vinna över en på 100, bara den har bättle status. 100 pokemon är bättr för att man går upp i status när man går upp i lv, och de har gått upp många level. EV tränar man en pokemon så kan man styra vilken status som ska vara bra och vilken som ska vara sämre. En hitmonlee ( utan ev) kan högst ha 276 attack, med ev kommer den upp till 350 eller lite till :) :meddum: OMG!!!! Täänk om den i lvl 100 har värsta bra attaker lv 3aren dör ju på direkten Jag har en Groundon i lvl 81 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Min bästa Ground pokemon är Sandslash. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 groudon lv. 100 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 vad menar du? Jag vill gärna ha svar.. du har lång väg att gå, det är BARA statusen som avgör hur bra ev pokemon är. En pokemon på lv.3 kan vinna över en på 100, bara den har bättle status. 100 pokemon är bättr för att man går upp i status när man går upp i lv, och de har gått upp många level. EV tränar man en pokemon så kan man styra vilken status som ska vara bra och vilken som ska vara sämre. En hitmonlee ( utan ev) kan högst ha 276 attack, med ev kommer den upp till 350 eller lite till :) asså, nu går ju inte det. Men fanns det en pokemon som har bättre status på lv.3 är en på hundra och de har samma attacker så vinner den på lv.3!!Attacken spelar inte så jättestor roll, det är typen på atacken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Swampert lvl 80 typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Swampert lvl 80 typ. Är Swampert Water/Ground ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Swampert lvl 80 typ. Ja det är den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg