Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Hatar racister, kom igen, de är ju människor, precis som vi. Och vet ni vad som är värst av allt? Min egna far tror att jag är racist bara for jag diskuterar mycket om andra religioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) Ha inte en tröja som kränker en då? Så om jag har en tröja som det står Metallica - Whiskey in the Jar på, ska jag sluta bära den för att jag för höra kommentarer från invandrare och för att det anses kränkande? Det var inte direkt någon tröja det stod "Sieg heil" eller Jag hatar invandrare" på. Vi snackar hårdrocks tröjor och tröjor med den svenska flaggan på. Tröjor som egentligen inte är rasistiska alls, men som man ändå för ta emot glåpord pågrund av att man bär de. Redigerat 1 November 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag gick med en Tupac tröja i stan. Vet du vad några j*vla skinheads säger, gå till graven igen negerjävel. Jag som invandrare blir aldrig kränkt för något, har sett folk gå med hakkors tröjor på offentliga platser men jag bryr mig inte ett dugg, även när jag har ganska många kompisar med mig. Det är minoriteten av alla invandrare som går på folk med svenska flaggan i tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Rasism är enligt mej något av det värsta som finns. Varför ska man hata invandrare? Dom har lika stor rätt här i världen som vi "vita". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Ehm... Jag tycker att man ska få hata vad man vill :o Vissa hatar persikor.. andra hatar invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Ingenting förbjuder någon från att hata något, men hat är ett mycket starkt substantiv. Jag tror de flesta av oss inte hatar något, utan mest bara ogillar det. I dessa fall måste man ställa sig frågan om ogillandet är befogat. Varför ogillar man persikor? Smaken kanske inte tilltalar, eller så gillar man inte hur fruktköttet fastnar mellan tänderna el. dyl. Varför ogillar man då invandrare? Oftast handlar det om pur okunskap och med detta attitydproblem. Detta går att ändra på, men smaken el. fruktköttet på en persika ändras inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Gud, tänk er själv som färgad och så kommer det folk som går runt och kallar dig j*vla neger och skit as kul. Neh bara för man har en annan färg på skinet så är man väll för f*n lika på andra sätt el? Redigerat 4 November 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Ehm... Jag tycker att man ska få hata vad man vill ohmy.gif Vissa hatar persikor.. andra hatar invandrare. Visst, men man måste inte visa de. Redigerat 4 November 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Alla kan inte se likadana ut. Det fattar inte folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ingenting förbjuder någon från att hata något, men hat är ett mycket starkt substantiv. Jag tror de flesta av oss inte hatar något, utan mest bara ogillar det. I dessa fall måste man ställa sig frågan om ogillandet är befogat. Varför ogillar man persikor? Smaken kanske inte tilltalar, eller så gillar man inte hur fruktköttet fastnar mellan tänderna el. dyl. Varför ogillar man då invandrare? Oftast handlar det om pur okunskap och med detta attitydproblem. Detta går att ändra på, men smaken el. fruktköttet på en persika ändras inte. Jag känner grymt stort hat över flera saker, jag hatar verkligen vissa grejer. Jag hatar all "anti alkohol, anti drogskit" som finns. Hatar ingen person dock. Hatar även sättet Sverige har styrts av socialdemokraterna och inflytandet av vänstern/MP. Och i detta sammanhang så hatar jag Sveriges invandrarpolitik. (obs hatar inga invandrare eller folkgrupper). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Varför ska man hata Anti Drog organisationer? De kämpar för att folk ska må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 För att Xade inte är intresserad av att folk skall må bra utan vill få använda droger lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.